Langkau ke kandungan utama

Mari Maju Kehadapan...

Assalamualaikum...
Salam sejahtera...
Salam hari Khamis...
Dan salam bersalaman la diantara kamu...

Sebelum lakukan apa apa perkerjaan pun hari ni...
Mari kita melakukan sedikit senaman...
Senaman yang boleh mententeramkan dan menenangkan jiwa sekaligus menaikkan semangat untuk berkerja dan belajar...

Ayuh tawan tawan...
Naikkan kening sebelah kanan setinggi 2 inci... Tahan... 1 saat, 5 saat... Lepas...
Nganga mulut lebaq lebaq macam badaq air...
Ha!!!... Buat buat... Jangan tak buat...
Nanti susah nak senyum nanti...
Dah? Ok yang terakhir...
Sebagai nak melancarkan pengaliran darah dalam badan...
Sila bagi tumpuan...
Sila hentak kepala di mana mana dinding yang keras yang berdekatan...
Kalau boleh sampai berdarah... Baru la pengaliran darah menjadi lancar...

Mari Maju Kehadapan...

Selepas mendapat komen komen yang membina semalam...
Kebanyakkan nya komen pasal kepala (header) aku...
Aku tau kepala aku tak berapa nak centre... Dan aku tau kepala aku tak menarik...
Hoho... Tengok pipi la kan... Kan cabi... Eh??? Ada orang tanya ke?

Aku bukannya tak nak buat kepala yang menarik...
Tapi kan... Yang sebenarnya kan kan kan... Aku ni jenis batang kayu keras...
Bakat kreatif tu tak berapa nak ada...
Lukis orang lidi pun rupa lidi dah... Tak nampak pun rupa orangnya...

Nak mintak tolong boleh kepada insan insan yang baik hati hensome kacak bergaya atau yang baik hati cun cantik menawan... yang kreatif... yang pandai nak buat header...
Tolong buatkan aku satu kepala boleh???

Huhu... malu malu harimau ni... Nak maju pun mintak tolong orang...
Macam mana la nak capai wawasan 2020...

NotaKarut: Nak caj aku pun tak pe... Bagi tau je berapa...

Ulasan

-- berkata…
yg ada ni pon dah lawo.. takyah bunga2 sangat lah.. nanti lambat loading..
-- berkata…
yg ada ni pon dah lawo.. takyah bunga2 sangat lah.. nanti lambat loading..
-- berkata…
yg ada ni pon dah lawo.. takyah bunga2 sangat lah.. nanti lambat loading..
-- berkata…
eh.. gile kuasa ape sampai kali kuar!! cet!
-- berkata…
ala ..salah komen pulak..

semula..

*eh..gila kuasa ape sampai 3 kali keluar!! cet!
Bunga berkata…
hahahha..aku nak gak sekepala..hakahak..ko ni kan macam2..haha..
Muttallif berkata…
Aku boleh gunakan adobe, tapi beginner aje...risau pulak tak boleh nak deliver....huhuhuhu...
KUREKURE COMEL berkata…
ehem....header tu oke dah...kalo tukar sgt takut tak kenal blog TK dah...hehehe....

header cmtu cool pe?..huahuahua...


ehhh..td suruh angkat kening kanan kan..apsal takleh ek...hihihi....
zati embong berkata…
jat xreti!haha.kalau botak jat retilah.leh?
Aretikz berkata…
uuh.. kalau aku buat header.. konfom sumpak.. ahakz..
Intan7 berkata…
haha.. kan tenet nie bersepah org yg amik upah buat header.. tp kalo dah jd bunga2 nanti x tau r... kan nmpk jambu pulak..isk2
ORLANDO AHMAD berkata…
senaman kening tu hanya pakar saja yg bleh buat... hmm nak kepala? carik je kat internet, banyak yg free...
dill berkata…
header tu cool ah bro.

dill.
deeya berkata…
sakit lah kepala aku ikot senaman ko nie labu ......! huhuhu ~

owh maap ! aku pun tak kreatip =p
husnalalink berkata…
wahh..cri la blogger mana yng free skang nie..ade yg murahh je..hehe
Unknown berkata…
ayie biase hentak kepala dekt dinding sebb ayie ad migrain..ahhhhh..grenty akn hentak yer kepala kt dinding..hehe
Unknown berkata…
ad yg murah2,hehe
Muttallif berkata…
Boleh tak kekalkan warna acoklet dibelakang.....hehehehe....
Asrul "iLham" Sany berkata…
diorang nak ko letak gambar2 seksi ko kot kat header hahahhahahaa
azi nur berkata…
melancong ke obesi ok???
NasQ berkata…
Fida: hoho... ni memang kes gila kuasa ni...
NasQ berkata…
Bunga: nasib baik aku ni macam2... kalau semacam je cam ne? mesti bosan tahap dewatara dah...
NasQ berkata…
Taliff: ok la jugak begineer dari aku yang kayu ni...
NasQ berkata…
Mina: tak boleh angkta? ermmm... bermakna mina ada sakit ni... mesti sakit hati dengan aku ni... hahaha...
NasQ berkata…
Jat: takat botak tu aku pun pandai... tapi kan... dak engineering memang tak berapa nak kreatif kan... hahaha...
NasQ berkata…
Aretikz: klau cam tu tak apa la... huhuhu... terima kasih je la...
NasQ berkata…
Intan: nak yang free jea... muhahaha... boleh cam tu?
NasQ berkata…
JYTerbarai: haha... kena belajar lagi biar jadi sampai pakar...
NasQ berkata…
Dill: cool macam mat cool tak? huhu...
NasQ berkata…
Deeya: huhu... sorry... ada tergeliat ke kepala tu?
NasQ berkata…
Lalink: hoho... tak mampu la...
NasQ berkata…
CucuUmie: jangan amal selalu ek... nanti kecian pulok kat nyamuk dah tak boleh nak hisap darah dah...
NasQ berkata…
AmirAizat: tak yang murah,... nak yang free jea... muhahaha...
NasQ berkata…
Taliff: hai haip cif... dah kekalkan dah...
NasQ berkata…
Ilham: hoho... jangan... kang ada yang tak lalu nak makan kang kalau aku letak gambar yang kononnya seksi tu...
NasQ berkata…
Azinur: ok jea...
~Sal Ismail~ berkata…
hehe..itu sekadar pendapat aje..x salah pun stay the way u r..header tu terpulang kat memasing ^^
NasQ berkata…
SalIjou: hoho... agak2 pendapatan ko berapa ek? eh?
~Sal Ismail~ berkata…
pendapatan aku berbakul2 byknya..keh3
NasQ berkata…
SakIjou: sedekah sikit sebakul boleh tak?
~Sal Ismail~ berkata…
Boley2..aku bagi ko dua bakul setengah..sila amek di bwh jambatan lrt wangsa maju menjelang tghari..ngeh2
NasQ berkata…
SalIjou: akan ku tunggu...

Catatan popular daripada blog ini

Ucapan Hari Raya Kelakar...

Koleksi Ucapan Whatapp Hari Raya 2016...  Ketupat pulut di atas para, Hendak direbus di tepi perigi, SMS dihantar pengganti kad raya, Tanda ingatan tak luput di hati. Selamat Hari Raya Aidilfitri, Mohon maaf Zahir & Batin . Kalau dilipek sebosar kuku. Kalau dibontang sebosar alam. Kok hilang dicaghi. Kok hanyut dipinteh. Kok tonggolam disolam. Datang biarla nampak muko. Kok poei biarla nampak belakang. Jauh diimbau,dokek digamit. Seuntai salam,sojambak kato. Dogup bicagho,meghisik raso. Salam Aidilfitri Maaf Zahir & Batin “Biar hati sejernih air, jgn pula dipenuhi lumpur, kalau salah saya belum berakhir, diharap diampun dgn rasa bersyukur”.”Jika budi dipenuhi ikhlas, jgn ia disulam tuba, jika ada salah yg belum dibalas, harap diampun di hariraya”. “Biar amarah disunting senyum, ibarat pekerti disulam kasih, diharap dihalal makan dan minum, ibarat rezki yg tidak disisih”. SELAMAT HARIRAYA AIDILFITRI, MAAF ZAHIR DAN BATIN. Mä$äk £Ã¨mäñg $àmßil bdiri, Hèndäk

Anda Marah? Ni Pantun Kurang Ajar.

Jalan jalan naik basikal, Naik basikal di waktu malam, Ada otak ada akal, Jangan disimpan menjadi pekasam. Pekasam buruk di goreng orang, Bau semerbak serata alam, Tutur kata ibarat parang, Tersilap kata menikam dalam. Belakang parang diasah jangan, Tajam depan tajam belakangnya, Kurang ajar apakah hukuman, Buku lima di pipi la jawabnya.

Pantun Malam Jumaat...

Ubi kayu sedap dibuat pengat Lagi sedap kalau dimasak siti Malam Jumaat datang semangat Almaklum banyak agenda sedang menanti Sedapnya pengat ubi teringat ingat Manakan terlawan si roti jala Ambillah berkat malam Jumaat Mengerat kasih mendapat pahala Di malam hari terasa hangat Memang enak minum air kelapa Malam ni malam Jumaat Tongkat ali jangan dilupa Dah perkena tongkat ali secawan Dicecah bersama kuih bahulu Hendak berblog,berbloglah kawan, Saya bermohon tidur dahulu. NotaKarut: Nak komen? Sila pantun jua... Hahahahahaha... Sekadar gurauan di malam Jumaat... Tak ada apa agenda pun malam ni kecuali nak buat solat hajat dan zikir lebih sikit...