Langkau ke kandungan utama

Merenung Masa Hadapan...

Kebiasaannya aku menulis tanpa ada draf...
Apa yang aku tulis itu kebanyakkannya secara spontan...
Kadang kala jari menaip lebih laju daripada otak berfikir...

Ada peristiwa yang betul betul terjadi yang aku tulis...
Tapi aku kadang kala menulis dengan menokok tambah cerita...

Gaya penulisan... Ntah la... Kebanyakkannya mengarut...
Kadang kadang disulami dengan kata kata yang makan dalam...
Ah... persetankan... Aku menulis bukan kerna nama... Kerna sifat kasih... Kita sesama insan...( ce teka lagu apa?)

Eh... Intro punya cukup panjang...
Yang sebenarnya aku nak tanya satu soalan je...
Kenapa ada beberapa orang blogger yang baru mengenali blog tukang karut ini menganggap penulis nya adalah seorang GADIS??? Owh... Apakah gaya penulisan aku ini gaya seorang gadis sunti yang sedang mekar harum di tasik madu?

NotaKarut: Tak berapa sihat... Muntah muntah dan kepeningan lalat... Badan pun berpeluh peluh... Aduyai... Lambat lagi nak tunggu pukul 4 petang untuk naik belon...
~~sekali lagi tajuk tiada kene mengena dengan isi kerana aku selalu begini, pada awalnya nak tulis lain tapi tertulis lain...

Ulasan

Niena Muhammad berkata…
sape yg anggap anda seorang gadis tu? huhuhuhuhuhuhuhuhuhu
hahah,,kami maafkan,,dah nama tukang karut,,kalau tak mengarut,,,tukar nickname lain la,,heheheh
Eda Latiff berkata…
banyak2 minum air..=)
-- berkata…
Ramli Sarip - Bukan Kerna Nama..

Ha..bak Rm100..betul kan aku teka?


ha ah la cabi..ko kan mungil macam justin bieber!!!
Tanpa Nama berkata…
aah..aku pun mula2 ingat pompuan tp tgk gmbr laki. ntah2 dah tukar jantina. hahaha.
khaifaiz berkata…
apa? gaya penulisan perempuan... tak cukup waras agaknya...
lieynanilaz berkata…
hoho...patutlah ada doodle kat bawah ni..rupanya ada kisah di sebaliknya..haha.
Asrul "iLham" Sany berkata…
eh, ye ke?

aku slalu anggap ko jantan perkasa je

:D
Ct Aja berkata…
wuhuuuu, sebab penulisan tak matang kot, dah nama tukang karut, mengarut je kejenya...hihihih
Unknown berkata…
da nama pon tukang karut kan,hehe
.drakula. berkata…
aku rasa kau ni hamil la....keh3
Unknown berkata…
t.k x sht?? cian ny.. taKE care ok =)
Unknown berkata…
hahaha


lgu kump kopratasa kan?
TK ni gadis?
wahhhh.....


ni msti kes makan tak hengat dunia tu muntah2.bawa2 berehat yer
Chuu Muqhlis berkata…
LOL! anda lelakikah?
chuu ingt pompuan wahaha.. gurau je :P
bobiedanbad berkata…
gadis kah? heheheh
Mek Onie berkata…
lagu ramli ramli sarip...hai gadis!sekian~
Daddylicious berkata…
jika muntah makan lagila...hehe
dill berkata…
kawan guwa mintak maap sbb die ingatkan kau gadis comel. ahaks.

dill.
Prince Halilintar berkata…
hahaha..mayb ayat tu macam ayat blogger perempuan kot...tapi 1st time kenal tuan blog ni mmg fikir laki...
Unknown berkata…
siapalah itu anggap tukng karut perempuan ea..heeh ala, untunglh bro asik nek belon je..hehe
Wanie berkata…
lagu ramli sarip tu..eh ade org ingat gadis?hahaha..mungkin sebab entry personal kot..
Wanie berkata…
lagu ramli sarip tu..eh ade org ingat gadis?hahaha..mungkin sebab entry personal kot..
zati embong berkata…
hahaha,sedih jat baca.sian TK.hihi.
Cik TeN10 berkata…
sama lah !! xpenah la nk buat draft segala.. semuanya spontan.. kdg2 idea tu lalu terus aku tulis.. jari laju menari2nari atas keyboard tanpa aku sedari siap satu entry yg aku sdri pn tak percaya aku yg tulis.. hahahaha
ILA HonEyBuNNy berkata…
ahhahhha apa TK?? ko gadis sunti....wakkakakka...

punya la nampak kelakian ko..hehehhe...adoii gelak golek2 dah neh...heheh
ctk berkata…
lor yke...ct mula2 dtg da thu lelaki..sbb tukang karut lelaki je..pompuan jarang..haha
Lea Isnawi berkata…
hahahaha..aku terkecuali
bella luna berkata…
aku tak terlibat, and tak pernah pun rasa ko gadis sunti,hehe
bella luna berkata…
aku tak terlibat, and tak pernah pun rasa ko gadis sunti,hehe

Catatan popular daripada blog ini

Ucapan Hari Raya Kelakar...

Koleksi Ucapan Whatapp Hari Raya 2016...  Ketupat pulut di atas para, Hendak direbus di tepi perigi, SMS dihantar pengganti kad raya, Tanda ingatan tak luput di hati. Selamat Hari Raya Aidilfitri, Mohon maaf Zahir & Batin . Kalau dilipek sebosar kuku. Kalau dibontang sebosar alam. Kok hilang dicaghi. Kok hanyut dipinteh. Kok tonggolam disolam. Datang biarla nampak muko. Kok poei biarla nampak belakang. Jauh diimbau,dokek digamit. Seuntai salam,sojambak kato. Dogup bicagho,meghisik raso. Salam Aidilfitri Maaf Zahir & Batin “Biar hati sejernih air, jgn pula dipenuhi lumpur, kalau salah saya belum berakhir, diharap diampun dgn rasa bersyukur”.”Jika budi dipenuhi ikhlas, jgn ia disulam tuba, jika ada salah yg belum dibalas, harap diampun di hariraya”. “Biar amarah disunting senyum, ibarat pekerti disulam kasih, diharap dihalal makan dan minum, ibarat rezki yg tidak disisih”. SELAMAT HARIRAYA AIDILFITRI, MAAF ZAHIR DAN BATIN. Mä$äk £Ã¨mäñg $àmßil bdiri, Hèndäk

Anda Marah? Ni Pantun Kurang Ajar.

Jalan jalan naik basikal, Naik basikal di waktu malam, Ada otak ada akal, Jangan disimpan menjadi pekasam. Pekasam buruk di goreng orang, Bau semerbak serata alam, Tutur kata ibarat parang, Tersilap kata menikam dalam. Belakang parang diasah jangan, Tajam depan tajam belakangnya, Kurang ajar apakah hukuman, Buku lima di pipi la jawabnya.

Pantun Malam Jumaat...

Ubi kayu sedap dibuat pengat Lagi sedap kalau dimasak siti Malam Jumaat datang semangat Almaklum banyak agenda sedang menanti Sedapnya pengat ubi teringat ingat Manakan terlawan si roti jala Ambillah berkat malam Jumaat Mengerat kasih mendapat pahala Di malam hari terasa hangat Memang enak minum air kelapa Malam ni malam Jumaat Tongkat ali jangan dilupa Dah perkena tongkat ali secawan Dicecah bersama kuih bahulu Hendak berblog,berbloglah kawan, Saya bermohon tidur dahulu. NotaKarut: Nak komen? Sila pantun jua... Hahahahahaha... Sekadar gurauan di malam Jumaat... Tak ada apa agenda pun malam ni kecuali nak buat solat hajat dan zikir lebih sikit...