Langkau ke kandungan utama

Tips Menyerap Tekanan Hidup...

Hai... Kabare?
Hohoho... Aku masih lagi ada sedikit kewarasan...

Lama dah tak buat kerja gila ni...
Kali ni aku nak tunjuk gambar makanan...
Dulu aku pernah buat cam ni...
Tapi ada seorang blogger yang tegur aku... Terus aku tak buat dah...
Kali ni apa nak jadi... jadi la...

Ini la tipsnya kalau menghadapi tekanan hidup...
Yes! Makan...
Bila dah makan... Perut menjadi kenyang...
Bila perut dah kenyang... Semua masalah dunia akan hilang disebalik kekenyangan...








Gambar atas tu semua gambar makanan...
Ini gambar yang terakhir ini menunjukkan hasil tips yang aku cuba praktikkan...
Hoho... Terbaik la...
Tak bersisa beb... Kalau kucing tengok pinggan aku...
Menangis kucing tu tak dapat makan malam dengan sisa makanan aku!
Hoho... Nasi disebelah tak terusik pun... Pandang sebelah mata jea... Hoho...
Banyak lagi gambar... Tapi mungkin sebab perut dah penuh lupa nak ambil gambar makanan lain... Hoho... Esok la aku ambil lagi ek...

NotaKarut: Kata kata manis dah tak boleh pakai dah... Semua hiprokit punya bahasa...

Ulasan

Aisyah Ahmad berkata…
hoiiii..
sodapppp..
mane ni?hot spot tu ek??bapak best makan situ...
ctk berkata…
sabOr jer lah ...im droolingg~
NasQ berkata…
@aisyah ahmad kat hotspot la... kat sini itu je yang ok...
NasQ berkata…
@ctk hoho... lupa bagi amaran...
ILA HonEyBuNNy berkata…
wahhahahah..ko makan ke melantak neh TK....hehe

yala..makan banyak2 lagi syok xpyh pk apa2..ehheh
NasQ berkata…
@ILA HonEyBuNNy hoho... gendang gendut tali kecapi... kenyang perut mata pun ngantuk... eh... lain macam je bunyi nya... ah... lantak la...
zati embong berkata…
sotong 2 je sdap.haha.dah bilanya nk belanja jat?berkurun jat tunggu.

penantian itu 1 penyiksaan kpd perutku

kuangkuangkuang
Noor Fatin berkata…
sodapnyaaa.. hehe
Unknown berkata…
perghhh...terliuq seyhh..hahah!
Daddylicious berkata…
aku rasa pilihan makanan kau mmg sedap2 teruskan.....hehe
.drakula. berkata…
kau bab makan mmg nombor one...keh3
Unknown berkata…
hoih...mahunye termimpi2 malam ni..ekekek
Lea Isnawi berkata…
sotong goreng celup tepung!

lama x makan
khaifaiz berkata…
makan!!!... ko buat aku lapar pagi2 buta ni
cik pha berkata…
makan hati aku tengok makanan kau wehh grr
fiezah91 berkata…
aha, tengah malam nampak pulak makanan macam ni. jadi lapar daa
Unknown berkata…
giler lah.. kalo aku ade duit .. konpem aku dh g mkn cm kau mkn ni... =)
Tanpa Nama berkata…
Tudiaaa...kami yang tengok ni telan ayaq liuq je la..
~Sal Ismail~ berkata…
aku pun dlm proses menaikkan berat bdn sekarang.aku x pedulik! whahaha~
mkn..mkn & mkn!
penjajah minda berkata…
tapi kata2 manis la memikat hati..kan?
emarieys berkata…
gambar no.5 tu apa?
Cik TeN10 berkata…
ohh kite kl tension suke mkn chocolate !! :)
Mr iz berkata…
terbaik lah... makin membesar lah jawabnya..ho ho ho

Catatan popular daripada blog ini

Ucapan Hari Raya Kelakar...

Koleksi Ucapan Whatapp Hari Raya 2016...  Ketupat pulut di atas para, Hendak direbus di tepi perigi, SMS dihantar pengganti kad raya, Tanda ingatan tak luput di hati. Selamat Hari Raya Aidilfitri, Mohon maaf Zahir & Batin . Kalau dilipek sebosar kuku. Kalau dibontang sebosar alam. Kok hilang dicaghi. Kok hanyut dipinteh. Kok tonggolam disolam. Datang biarla nampak muko. Kok poei biarla nampak belakang. Jauh diimbau,dokek digamit. Seuntai salam,sojambak kato. Dogup bicagho,meghisik raso. Salam Aidilfitri Maaf Zahir & Batin “Biar hati sejernih air, jgn pula dipenuhi lumpur, kalau salah saya belum berakhir, diharap diampun dgn rasa bersyukur”.”Jika budi dipenuhi ikhlas, jgn ia disulam tuba, jika ada salah yg belum dibalas, harap diampun di hariraya”. “Biar amarah disunting senyum, ibarat pekerti disulam kasih, diharap dihalal makan dan minum, ibarat rezki yg tidak disisih”. SELAMAT HARIRAYA AIDILFITRI, MAAF ZAHIR DAN BATIN. Mä$äk £Ã¨mäñg $àmßil bdiri, Hèndäk

Anda Marah? Ni Pantun Kurang Ajar.

Jalan jalan naik basikal, Naik basikal di waktu malam, Ada otak ada akal, Jangan disimpan menjadi pekasam. Pekasam buruk di goreng orang, Bau semerbak serata alam, Tutur kata ibarat parang, Tersilap kata menikam dalam. Belakang parang diasah jangan, Tajam depan tajam belakangnya, Kurang ajar apakah hukuman, Buku lima di pipi la jawabnya.

Pantun Malam Jumaat...

Ubi kayu sedap dibuat pengat Lagi sedap kalau dimasak siti Malam Jumaat datang semangat Almaklum banyak agenda sedang menanti Sedapnya pengat ubi teringat ingat Manakan terlawan si roti jala Ambillah berkat malam Jumaat Mengerat kasih mendapat pahala Di malam hari terasa hangat Memang enak minum air kelapa Malam ni malam Jumaat Tongkat ali jangan dilupa Dah perkena tongkat ali secawan Dicecah bersama kuih bahulu Hendak berblog,berbloglah kawan, Saya bermohon tidur dahulu. NotaKarut: Nak komen? Sila pantun jua... Hahahahahaha... Sekadar gurauan di malam Jumaat... Tak ada apa agenda pun malam ni kecuali nak buat solat hajat dan zikir lebih sikit...