Langkau ke kandungan utama

Canggung Dan Lemau...

Hai...
Sambil melambai lambaikan tangan laksana putera kayangan yang baru lepas kentut dan tak basuh... Dah... Tak payah nak mencebik!

Hari ni hari rabu... So... bermakna aku dah mula berkerja semula...
Sibuk? Ermmm... Tak ada la sangat... buat buat sibuk je lebih... Sampai2 je dah kena mengadap ke bawah duli bos... Al maklum la... Bos rindu kot! Huh! Breakfast pun tak sempat... Nasib baik sempat makan pau dan karipap pagi tadi... Eh... Abaikan...

Hari ni hari rabu... Bermakna hari pertama aku berkerja sebagai suami orang... Dan hari ni aku terpaksa tersenyum je... Jumpa orang ni, duk pegang kepala lutut aku... nak tengok longgar ke tak... Duduk dalam mesyuarat, kalau menguap je, mula la kena jadi bahan! Cait!!! Hari ni duk jadi bahan je... Tapi tak pe... Aku senyum je... Ikhlaskan hati... Hoho... lantak la nak kata apa pun...

Hari ni aku canggung dan lemau...
Nak buat kerja pun rasa macam baru masuk kerja... Hoho... Tu la kan... Cuti lama sangat...

Ada orang bertanya apakah hadiahnya ole ole dari bali itu...

Aduyai... Aku garu garu dagu...
Agak agak kalau aku bagi ole ole gambar bawah ni okke tak ek???????

Ok... Aku tau korang nak baling aku dengan buah kelapa kan...
Jab... Biar aku lari jauh jauh dulu yea!

NotaKarut: Ada orang kata penulisan di blog tukang karut ini semakin hari semakin melucah... Betul ke???? Cuba habaq mai tang mana kelucahan melampau itu...

Ulasan

Asrul "iLham" Sany berkata…
kecik sgt nak yg besar cam amer punye - kata Ashraf
Lea Isnawi berkata…
a'ah. makan lucah!
malu ai nak membace nya. kih3
-- berkata…
yg kaler pepel tu kok aku bekenan..caneeee?
zella y berkata…
hehehehehe....
ape menda gambor tu t.k??
emarieys berkata…
memang konpem lah kena baling
khaifaiz berkata…
fuyyooo... ada gambar cendawan
Rina Rahamat berkata…
ele..org baru kawen mmg ah hehe
ciK LyndaWawa berkata…
amende tu? eh..nak jugak...=]
Ct Aja berkata…
cam pelik je ni...
dill berkata…
eh..nape aku tak pasan entri yang ni?

lenkali ko blikan aku saputangan corak batik baek punye

dill.
ctk berkata…
biasa la org baru kawen...update pon ehem2 ckit..hahaha
Wanie berkata…
org dah kahwin kan, entry pun mkin extreme la..hihi..

err, gambar memang mintak buah kelapa ni..haha

Catatan popular daripada blog ini

Ucapan Hari Raya Kelakar...

Koleksi Ucapan Whatapp Hari Raya 2016...  Ketupat pulut di atas para, Hendak direbus di tepi perigi, SMS dihantar pengganti kad raya, Tanda ingatan tak luput di hati. Selamat Hari Raya Aidilfitri, Mohon maaf Zahir & Batin . Kalau dilipek sebosar kuku. Kalau dibontang sebosar alam. Kok hilang dicaghi. Kok hanyut dipinteh. Kok tonggolam disolam. Datang biarla nampak muko. Kok poei biarla nampak belakang. Jauh diimbau,dokek digamit. Seuntai salam,sojambak kato. Dogup bicagho,meghisik raso. Salam Aidilfitri Maaf Zahir & Batin “Biar hati sejernih air, jgn pula dipenuhi lumpur, kalau salah saya belum berakhir, diharap diampun dgn rasa bersyukur”.”Jika budi dipenuhi ikhlas, jgn ia disulam tuba, jika ada salah yg belum dibalas, harap diampun di hariraya”. “Biar amarah disunting senyum, ibarat pekerti disulam kasih, diharap dihalal makan dan minum, ibarat rezki yg tidak disisih”. SELAMAT HARIRAYA AIDILFITRI, MAAF ZAHIR DAN BATIN. Mä$äk £Ã¨mäñg $àmßil bdiri, Hèndäk

Anda Marah? Ni Pantun Kurang Ajar.

Jalan jalan naik basikal, Naik basikal di waktu malam, Ada otak ada akal, Jangan disimpan menjadi pekasam. Pekasam buruk di goreng orang, Bau semerbak serata alam, Tutur kata ibarat parang, Tersilap kata menikam dalam. Belakang parang diasah jangan, Tajam depan tajam belakangnya, Kurang ajar apakah hukuman, Buku lima di pipi la jawabnya.

Pantun Malam Jumaat...

Ubi kayu sedap dibuat pengat Lagi sedap kalau dimasak siti Malam Jumaat datang semangat Almaklum banyak agenda sedang menanti Sedapnya pengat ubi teringat ingat Manakan terlawan si roti jala Ambillah berkat malam Jumaat Mengerat kasih mendapat pahala Di malam hari terasa hangat Memang enak minum air kelapa Malam ni malam Jumaat Tongkat ali jangan dilupa Dah perkena tongkat ali secawan Dicecah bersama kuih bahulu Hendak berblog,berbloglah kawan, Saya bermohon tidur dahulu. NotaKarut: Nak komen? Sila pantun jua... Hahahahahaha... Sekadar gurauan di malam Jumaat... Tak ada apa agenda pun malam ni kecuali nak buat solat hajat dan zikir lebih sikit...