Langkau ke kandungan utama

Contest Paling Mengarut!... Ole Ole Bali...

Ehemmm! Hai...
Amboi... Korang ni... Nampak je ada ole ole dari Bali je nak kan...
Benda free cepat je nak kan... Nak macam tu je pulak tu...
Oit... Kentut pun kena bayar sekarang tau...

Ok... Sebelum itu...
Aku bagitau hadiahnya dibeli dari Bali... (Apa bendanya? Ntah... Aku pun belum tahu lagi... Mungkin kopi luwak... (kopi luwak??? Tak tau? sila bertanya kepada encik google ye!) mungkin jugak hadiahnya... Keychain je... Hummmpppp... Ntah la... Banyak sangat ole olenya... Nanti la aku suruh bini aku pilih ole ole untuk dijadikan hadiah!)

Contestnya... Humpppppp...
Part ni yang buat aku termenung ni...
Apa yang aku nak buat ni yea...

Ok... Buat satu entry paling mengarut yang boleh buat aku tersenyum mengenai blog tukang karut! Simple dan sangat mudah kan? Kira macam review blog la... Tak pun pantun ke... Puisi ke... Dondang sayang ke... Dikir barat ke... Ah!!! Lantak korang la nak buat macam mana pun... Jangan lupa bagi link dekat komen ye...

Peraturannya: Tak ada!!! Aku tak suka peraturan... Ikut suka korang la...

Masa: Ntah... Bila aku rasa aku free, aku nak pilih pemenang, masa tu la contest ini akan ditutup!

Cara pemilihan pemenang: Mengikut kelebaran sengihan aku bila membaca entry itu... Hoho... Untuk pengetahuan umum, aku ni bermuka masam mencuka!

NotaKarut: Sebenarnya, aku tulis entry ni 6 jam... Mengadap screen sekejab, lepas tu blur... Pi tidur lama... Lepas tu mengadap lagi... Blur jugak... Ntah berapa kali diulang... Mungkin sebab dah kekurangan nutrisi... Banyak sangat kerja keras... Itu yang nutrisi banyak dihabiskan... Ok... Itu sahaja... Rasanya tak membebankan sangatkan contest paling mengarut ini... Hoho... Selamat mencuba dan VIEL GLUCK!!!

Ulasan

Asrul "iLham" Sany berkata…
meh sini aku geletek ko kasik ko senyum tahap otomen
kLiPKeRt@sPiNk berkata…
alaaaaaaaaaa....bagi free je x leh ke...
nape kene wat contest???

heeeehehhhehheheheehahahahah
eh gelak pon dah bercampo..
Lea Isnawi berkata…
ko tunjuklah ole ole tu dulu

kalo aku rasa berminat

au join

hehe
dill berkata…
wah! guwa tak reti masuk contest bro. guwa kan innocent. newbie. lalala~

dill.
Rina Rahamat berkata…
hehe..alahai cam best je contest ko nih..tp akak mmg x pandai mengarut..nnt eh bila akak ada mood nk mengarut akak join hehe
Umie Nadhirah berkata…
org dah maju..
Cik TeN10 berkata…
Adoiii.. Nk buat org masam sengeh bukan sng.. Give up awl2.. Haha tp kl ade ole2 lebih2 tu hulur2 la sni ek.. Haha :D
Cik tikah berkata…
kentut pun kena bayar? camne tuh? hoho....
Unknown berkata…
wahh. ad ole2 dr bali wooo hahaha
Rtp Farra Arisha berkata…
entry mengarut? whoaaah, that means the becoming entry will be awesome. heh but i'm not too good creating the ridicolous..so, if i'm fated to join this, i'll then! :D
Tanpa Nama berkata…
wow..ole2 dri bali..
Bg indon sekor oke gak leh wt amah..ye x..
Bro,kalo wt entri tu brupa makyong or main puteri agak2 kreatif x?
Td ko ckp dikir barat boleh..
Kih3
Intan7 berkata…
hohoho.. intan kasi peluang kt org len la.. gud luck korg~~
ILA HonEyBuNNy berkata…
ambooi ko..bila tarikh tutup..

lau aku xbusy aku buat eh...sekarang makin bz..pastu bab mengarut aku xreti sgt...eggege
Nonie berkata…
cett..ko dh la susah nk senyum o sengeh...xterdaya la kot ak wat ko sengeh..huhuh ^_^
AfiqahZ berkata…
nak ole ole , tp tanak masuk contest . boleh ? haha :D
ctk berkata…
ambOiii...xthu lak ade cOntest...nanti ct jOin...ngah pikir ayat...haha
blog-tips-kurus berkata…
kalau kamu tak bagi saya menang, memang laaa... (",)
lieynanilaz berkata…
entry mengarut sambil garu2 kepala...nanti ler cari idea dulu...kalau ada..hehe.
penjajah minda berkata…
haha nutrisi ea.kau tunggu la entri aku.hehe
ch000tz berkata…
mesti nak kasi key chain ni kan hahaha

http://ch000tz.blogspot.com/2011/12/www-11-wild-captured.html
khaifaiz berkata…
mendung berarak la der... Ilham tengah melepak.. idea pun tarak
Outbound Malang berkata…
berkunjung sob..salam blogger
salam kenal dan sukses selalu ..:)
emarieys berkata…
tak reti nak ngarut...takut dapat ole2 kat atas sana...hahaha

Catatan popular daripada blog ini

Ucapan Hari Raya Kelakar...

Koleksi Ucapan Whatapp Hari Raya 2016...  Ketupat pulut di atas para, Hendak direbus di tepi perigi, SMS dihantar pengganti kad raya, Tanda ingatan tak luput di hati. Selamat Hari Raya Aidilfitri, Mohon maaf Zahir & Batin . Kalau dilipek sebosar kuku. Kalau dibontang sebosar alam. Kok hilang dicaghi. Kok hanyut dipinteh. Kok tonggolam disolam. Datang biarla nampak muko. Kok poei biarla nampak belakang. Jauh diimbau,dokek digamit. Seuntai salam,sojambak kato. Dogup bicagho,meghisik raso. Salam Aidilfitri Maaf Zahir & Batin “Biar hati sejernih air, jgn pula dipenuhi lumpur, kalau salah saya belum berakhir, diharap diampun dgn rasa bersyukur”.”Jika budi dipenuhi ikhlas, jgn ia disulam tuba, jika ada salah yg belum dibalas, harap diampun di hariraya”. “Biar amarah disunting senyum, ibarat pekerti disulam kasih, diharap dihalal makan dan minum, ibarat rezki yg tidak disisih”. SELAMAT HARIRAYA AIDILFITRI, MAAF ZAHIR DAN BATIN. Mä$äk £Ã¨mäñg $àmßil bdiri, Hèndäk

Anda Marah? Ni Pantun Kurang Ajar.

Jalan jalan naik basikal, Naik basikal di waktu malam, Ada otak ada akal, Jangan disimpan menjadi pekasam. Pekasam buruk di goreng orang, Bau semerbak serata alam, Tutur kata ibarat parang, Tersilap kata menikam dalam. Belakang parang diasah jangan, Tajam depan tajam belakangnya, Kurang ajar apakah hukuman, Buku lima di pipi la jawabnya.

Pantun Malam Jumaat...

Ubi kayu sedap dibuat pengat Lagi sedap kalau dimasak siti Malam Jumaat datang semangat Almaklum banyak agenda sedang menanti Sedapnya pengat ubi teringat ingat Manakan terlawan si roti jala Ambillah berkat malam Jumaat Mengerat kasih mendapat pahala Di malam hari terasa hangat Memang enak minum air kelapa Malam ni malam Jumaat Tongkat ali jangan dilupa Dah perkena tongkat ali secawan Dicecah bersama kuih bahulu Hendak berblog,berbloglah kawan, Saya bermohon tidur dahulu. NotaKarut: Nak komen? Sila pantun jua... Hahahahahaha... Sekadar gurauan di malam Jumaat... Tak ada apa agenda pun malam ni kecuali nak buat solat hajat dan zikir lebih sikit...